»A karakter

A karaktert a kasztja (és az ezzel együtt járó faja), négy alaptulajdonsága

és szintje határozza meg, minden más számított érték.

 


»Fajok és Kasztok

A fajok és kasztok szorosan összefüggnek, a tíz kasztból minden fajhoz kettő tartozik,

egy fizikai és egy mágikus.

 

»Emberek (Humans)

Külsőre nem különböznek egy mai embertől.

Repülésre 30. szinttől képesek, különféle kardokat használnak.

  »Harcos (Warrior, Blademaster)

  A Harcos az emberek fizikai kasztja, közelharc orientált.

  Sokféle fegyvert használhatnak, kardokat, szálfegyvereket, fejszéket és kalapácsokat.

  A Harcos sokoldalú karakter, de legfőképpen sebzésbevitelre (DD, Damage Dealer)

  és PvP (játékos játékos ellen - Player versus Player) harcra alkalmas,

  bár sok életereje (HP) és fizikai védelme (pdef) miatt másodlagos tanknak is kiváló.

 

  »Varázsló (Mage, Wizard)

  A Varázsló az emberek mágikus kasztja. Varázslatai lassúak, ennek ellensúlyozásaként

  nagy sebzést osztanak ki. Néhány védelmi és egy azonnali gyógyító varázslatától

  eltekintve csak sebzést kiosztó képességei vannak, így egyértelműen DD kaszt.

  Ha az első csapást be tudja vinni, könnyen kiiktat bárkit PvP-ben, de nagyon sérülékeny.

  Fegyverként csak mágikus eszközt használhatnak.

 

 

»Elvadultak (Beastkind, Untamed)

Humanoid lények, erős állati beütésekkel. A hímek és a nőstények között alapvető

különbségek vannak; míg az előbbiek két lábon járó állatnak néznek ki

(oroszlán, farkas, tigris vagy panda), az utóbbiak alapvetően emberformájúak,

csak a fejükön ékeskedik valamiféle állati jelző, és esetleges farkuk utal az

eredetükre (ők róka, nyúl, denevér és szarvas közül választhatnak).

Repülni 30. szinttől képesek különböző állatok hátán (többféle rája, lúd, főnix).

  »Barbár (Barbarian, Werebeast)

  A fizikai kaszt, fegyverük a fejszék, szálfegyverek és buzogányok. Közelharci kaszt,

  a legjobb tank a játékban. 9-es szint felett képes hatalmas fehér tigrissé átváltozni,

  ez tovább növeli tankolási képességeit. Sok HP és nehéz vértezet jellemzi,

  valamint PvP-ben kellemetlen ellenfél, mivel rengeteg életerejét nehéz leverni.

 

  »Vérróka (Venomancer, Werefox)

  Egy Venomancer két irányba fejleszthető. 9-es szinttől át tud alakulni rókává.

  Ilyenkor megnő a kitérése és a fizikai védelme. Róka formában tankot lehet fejleszteni

  belőle, ilyenkor fizikai sebzést okoz támadásaival. Ha viszont varázslónak fejlesztjük,

  akkor a mágikus védelmünk lesz nagy és varázslatainkkal mágikus sebzést okozunk.

  A Venomancer állandó társa valamilyen állat, aki a támadásban segíti.

  Csak a Veno.-nek lehet támadó pet-je. Őket tudja gyógyítani, újraéleszteni és befogni.

 

 

»Szárnyas Elfek (Winged Elves)

Az elfek általában vékonyabbak az embereknél, és kis szárnyak helyezkednek el a fülük mögött.

Az elfek az egyetlen faj, amely első szinttől tud repülni, erre különböző cserélhető szárnyakat használnak.

A játékos az elfekkel az Íjász (Elf Archer) és a Pap (Elf Priest, Cleric) kasztok közül választhatnak.

  »Íjász (Elf Archer)

  Az Íjász az elfek fizikai kasztja, szeretnek minél messzebbről lőni az ellenfelekre fegyverükkel,

  ami lehet íj, nyílpuska vagy csúzli. Egyértelműen DD kaszt, és PvP-ben is nagyon jól szerepel.


  »Pap (Elf Priest, Cleric)

  Az elfek mágikus-, és a játék legjobb támogató (support) kasztja a Pap, erős gyógyító képességekkel rendelkezik,

  valamint a támadásai is erősek, bár ritkán van alkalma ezeket használni csapatban.

  Mágikus fegyverekkel támogatják a képességeiket.

 


 »Föld őrök (Earth guards)

A Föld őrök a természet védelmezői a Perfect World világában. Egy ősi föld alatti faj , akik közül Pan' Gu választotta ki,

hogy kik kapják meg a "harmadik szemet". A Föld őröket a különböző motívumokkal ellátott "harmadik szemükről" .

ismerhetjük fel. Repülni 30. szinttől képesek. A Játékos a Föld őröknél a Törekvő harcosokat (Seeker) és a Misztikus harcosokat
(Mystic) választhatja. 

  »Törekvő harcos (Seeker)

A Föld őrök fizikai kasztja, közelharc orientált.

Domináns harcosok, akik ügyesen használják a csatában a hatalmas pengéiket. Kardjukkal látványos képességeket tudnak 

bevinni az ellenfélbe. Nagyon sok oldalú karakter,de legfőképp fizikai sebzésbevitelre alkalmas kaszt (Melee Physical,Damage Dealer)


  »Misztikus harcosok (Mystic)

Egy nagyon intelligens és sokoldalú védelmező kaszt. A Föld őrök mágikus kasztja. Varázslataikkal megállják a helyüket a 

csatatéren, de akár gyógyító képességeikkel segíthetik társaikat. Nagyon összetett kaszt , mivel harci állatokat képes megidézni

a vérróka kaszthoz hasonlóan, de a misztikus harcosok által megidézett lények földön, vízen, levegőben követik gazdájukat.

Elsődleges fegyverük a pálca, de más mágikus fegyverekkel is képesek harcolni.



»Sodrással születettek (Tideborn)

Az óceáni tápláléklánc tetején állnak. A Sodrással születtek több ezer évig az óceán fenekén éltek, a szárazföldtől elszigetelten.

Az óceáni élet miatt testük folyamatos fizikai nyomásnak volt kitéve így testük karcsú, mégis rendkívül erősek. Teljesen alkalmazkodtak a vízi

élethez. A sok ezer éves meditáció és gyakorlás lehetővé tette nekik a sellővé változást. Repülni szintén csak 30. szinttől képesek.

»Orgyilkos (Assasin)

Az orgyilkosok a sodrással születettek fizikai kasztja. Nagyon ügyesek a közelharcban, de sokkal gyorsabban mozognak harc közben, mint

bármelyik másik fizikai kaszt. Fegyvernek tőröket használnak. Több esetben tudnak kezelni kritikus csapást, mint a többi kaszt. 

Fizikai sebzésbevitelre alkalmasok(Melee Physical,Damage Dealer).


»Médium (Psychic)

A mentális mágia mesterei. Nagyon erős támadó és egyaránt védekező varázslatokra képesek. Nem törekszenek az ősi elemek 

elsajátításával, inkább az élőlények manipulálásával harcolnak. Ez a kaszt a Távolsági Mágikus sebzésre alkalmasok és társaik támogatásában különböző

varázslatokkal. Fegyvereik a lélekkövek. 



Alaptulajdonságok

 

A négy alaptulajdonság az Kitartás, Erő, Intelligencia és Ügyesség.

Ezek alapértéke 5, minden szintlépéskor összesen újabb 5 pontot lehet elosztani közöttük.

Az elosztás alapjaiban meghatározza, ki milyen felszerelést tud magára venni,

illetve hogy alakul a maximális életereje és manája. Az, hogy mi miből mennyit ad, kasztfüggő.

 

 

  »Kitartás

  Nem szerepel egy felszerelés követelményeiben sem, de mivel a kitartás határozza a maximális életerő mennyiségét,

  fontos tulajdonság. Beleszámít még a hp töltődésének sebességébe, és valamelyest a védelmeket is növeli.

 

 

  »Erő

  Az erő alapvető a közelharci kasztoknál, mivel fizikai védelmet és támadást ad, valamint a nehéz vértjeik

  viseléséhez is ez a legfontosabb tulajdonság, de valamekkora erő minden vért viseléséhez szükséges.

 

 

  »Intelligencia

  A mágus vérteket hordóknak fontos, mivel minden szinten legalább három pont kell

  ,hogy az aktuális vértet hordani tudja. Növeli a maximális manát,

  a mana töltődési sebességét valamint az alap mágikus támadás értékét is ez határozza meg.

 

 

  »Ügyesség

  A könnyű vértezethez, és valamennyire a nehézhez is szükséges tulajdonság.

  Az Íjászoknak alapvető fontosságú, mivel ez határozza meg a távolsági (fegyverrel végrehajtott) támadások erejét.

  Ezen kívül növeli a támadások találati és elkerülési esélyét. Ezen kívül növeli a kritikus találat esélyét is,

  ezért érdemes lehet pontot rakni erre a mágikus kasztoknak is, mivel amúgy a mágikus támadások mindig betalálnak.

 

 

Repülés

Minden karakter karakterlapján van egy cella, amelyben a repüléshez szükséges eszközt tartja.

Ezek cserélhetők, a játékban sokféle ilyen szerkezet van, gyorsabbak és lassabbak.

Egy bizonyos értéket ad mindegyik a használója alapsebességéhez, és ez lesz a repülési sebesség.

Lehet őket tovább gyorsítani, üzemanyag kristályok behelyezésével, amelyet elégetve egy második,

általában nagyobb értékkel növeli meg a sebességet.

 

 

Cultivation

A játékban minden karakternek van egy kultivációs (culti, kulti) szintje.

Minden megtanulható képességhez szükséges egy bizonyos szint elérése.

Ennek fejlesztésére minden tizedik szinten kap lehetőséget a játékos, a kilencre végződő szinteken (9, 19, ...).

Az első ilyen kivételével minden fejlődésnél lehetőséget kap a játékos úgynevezett fb véghezvitelére,

ezek speciális insták, amelyeknél egy iron blood tablet nevű tárgy segítségével extra tapasztalat és skillpont szerezhető.

 

 

Guildek

A játékban bármely, 20. szintet elért alapíthat guildet (faction, frakció) (céhet), ehhez 100.000 aranyra van szüksége.

Ekkor létrejön egy egy tagú guild, amelynek ő a guild mastere. A guildnek létrejön a guild lapja, ami tartalmaz egy listát

a tagokról, azok rangjáról, szintjéről, kasztjáról, és az online státuszáról, valamint egy manifesto-nak nevezett,

rövid szöveget tartani képes guild-üzenetet. Bármely oszlop szerint rendezhető a táblázat.

Ez stabil rendezés, azaz egyenlőség esetén megtartja az elemek sorrendjét, így könnyen beállítható másodlagos, harmadlagos

rendezési szempont is (például három kattintással előállítható az online (1.) papok (2.) szintsorrendje (3.)).

 

  »A rangok

  Egy guild tagjának öt féle státusza lehet, jogok szerint csökkenő sorrendben:

  Guild Master (GM), Vice Guild Master (VGM), Commander, Captain és Member.

  Mindegyik rétegnek más-más jogai vannak a guild adminisztrációban.

  GM-ből pontosan, VGM-ből legfeljebb egy van, a többi a guild szintjétől függ.

 

  »A jogokról

  Mindenki önként lemondhat a jogairól, visszalépve ezzel a szinthierarchiában, illetve mindenkinek jogában áll kilépni a       guildből.

  Ezen kívül lehetőség van kinevezésre, lefokozásra, kirúgásra, meghívásra illetve a guild manifestojának módosítására.

 

  »A guildek szintjei

  Minden guildnek van szintje, ez egy, kettő vagy három. Létrehozás után minden guild első szintű,

  két millió arany segítségével lehet második, tíz millióért pedig harmadik szintű.

  A guild szintje befolyásolja, hogy hány tag lehet a guildben. Első szintű 50, második 100, harmadik 200 tagot bír el.

 

 

Territorial War

A játék egyik legfontosabb lehetősége a területszerző harcok (TW).

A térképnek van egy speciális, Kingdom map nézete, melyen tartományokra van osztva a királyság, amelyek felett

tulajdonjogot lehet szerezni a guildeknek. Ez azzal jár, hogy a terület szintjétől függő heti bevételt kap a guild vezetője

((3 - terület szintje + 1)*10 millió), valamint a town portal képességgel ingyen tud teleportálni az adott terület teleporteréhez.

Területek megtámadásához licitálni kell azokra, a licit szerda estétől csütörtök estig tart.

A harc egy négyzet alapú, alacsony (a maximális magasság viszonylag kicsi, mivel a játék fontos eleme a repülés, ez lényeges érték)

területen folyik, két sarkában egy-egy bázis, három út köti össze őket. Minden TW maximum három óráig tart,

ezalatt kell győzelmet elérnie a támadó guildnek, egyébként a védők nyernek.

TW-k idejét a licit lezárásakor sorsolja a gép, harcok lehetne péntek, szombat, vasárnap este valamint szombat és

vasárnap délután és reggel, ilyen sorrendben.

Harctéren nem lehet tapasztalatot, felszerelést veszíteni, a hierok működnek.

Szerverindításkor egyik területnek sincs tulajdonosa, ilyen terület ellen a harc mobok és bossok ellen megy.

Később, amikor a guildek egymást támadják, mindketten egy-egy kristályt kapnak a bázisukba, ha az egyik guildnek sikerül

lerombolni a másikét, akkor győzött.

 

 Hiero

Hieroból három fajta van: a támadást segítők, melyeket akárki legyárthat megfelelő szakértelemmel,

ezek az adott (mágikus vagy fizikai) támadást segítik, darabszámuknak megfelelő alkalommal, és a manát vagy HP-t töltők.

Az utóbbiakat csak valódi pénzért, vagy másoktól lehet beszerezni, és nagyban hozzájárul a játék gazdaságának mozgásban tartásához.

Ezek a hierok berántanak, ha az adott érték (HP vagy mana) egy adott százalék alá esik (HP esetén ez 50%, manánál 75%),

és maximumra töltik azt, csökkentve a beléjük helyezett töltést. Ez nem jelent halhatatlanságot, mivel van egy újratöltődési idejük,

amely alatt nem rántanak.